– det gi’r fordele

Medlemskabet koster årligt:

125 kr. for enkelt medlem

200 kr. for par

Ved indmeldelse får du tilsendt en velkomstmail fra BILLETTEN.DK med medlemskode til brug ved onlinebestilling. Medlemskabet gælder 1 år fra indmeldelsesdatoen og kan ikke refunderes.

Medlemskab af Teaterforeningen Lillebælt er personligt og skal købes for at opnå rabat på teaterbilletter.

Medlemskab giver rabat på én billet pr. medlem pr. forestilling.

Børn og unge under 25 år skal ikke være medlemmer for at købe billetter til 50 kr.

Medlemskab fornyes automatisk. Du vil få en mail ca. 14 dage før fornyelsen, hvor det er muligt at afmelde betalingen.
Vær opmærksom på, at hvis du skifter bank eller betalingskort bliver medlemskabet ikke automatisk fornyet, og du modtager en mail, hvor du får mulighed for at forny dit medlemskab.

Hvis du oplever problemer eller ønsker at opsige dit medlemskab, bedes du henvende dig til os på billet@teaterforeningen.com

Medlemsfordele:

– Meget fordelagtige rabatter pr. billet, allerede ved første forestilling
– Nyhedsmail 6-8 gange årligt
– Invitation til særlige medlemsevents
– Deltagelse med fællesspisning samt stemmeret til den årlige general-forsamling, herunder lodtrækning af gratis teaterbilletter.

Man skal købe sit medlemskab FØR man kan købe billetter med rabat!

Det vil sige, at man ikke kan købe medlemskab og billetter i samme omgang!

Hvis du køber billetter sammen med andre

Mange går i teatret i grupper, hvor én fra gruppen køber billetter til alle, så man er sikker på at få billetter ved siden af hinanden.

Det kan stadig lade sig gøre, når bare alle har meldt sig ind i teaterforeningen i forvejen.

Man får et Teaterkort med en kode som man blot skal give til den som køber billetterne.

Nu vil alle i gruppen have medlemsrettigheder, og vil kunne logge sig på hjemmesiden og se hvilke billetter der er købt.

Hvis I er mange, kan det måske virke uoverskueligt – og så kan man vælge at dén der køber billetterne, køber flere medlemskaber, der så alle står i samme navn.

Enkelt medlem125
Par200