Sådan køber du billetter

Køb online:

Køb dine billetter på hjemmesiden her.

Billetterne betales online, og bliver sendt direkte og gebyrfrit til dig via e-mail.

Du vil herefter modtage billetter og faktura via e-mail (gratis) eller du kan få det tilsendt med posten mode et gebyr på 45 kr.

KØB HOS BILLETADMINISTRATOR

Du kan også bestille billetter ved henvendelse til billetadministrator, Bente Wangsgaard via e-mail billet@teaterforeningen.com eller telefon 4048 1265.

Hvis ikke andet aftales, så sendes billetter og faktura via e-mail (gratis), men du kan aftale at få det tilsendt med posten mod et gebyr på 45 kr.

KØB HOS FORHANDLER

Billetter kan også købes hos Tøjhuset, Gothersgade 34, 7000 Fredericia.

Åbningstid: onsdag-fredag kl. 11-15.

Der pålægges et gebyr.

Sådan bliver du medlem og får fordele

Medlemskabet koster årligt:

125 kr. for enkelt medlem

200 kr. for par

Ved indmeldelse får du tilsendt en velkomstmail fra BILLETTEN.DK med medlemskode til brug ved onlinebestilling. Medlemskabet gælder 1 år fra indmeldelsesdatoen og kan ikke refunderes.

Medlemskab af Teaterforeningen Lillebælt er personligt og skal købes for at opnå rabat på teaterbilletter.

Medlemskab giver rabat på én billet pr. medlem pr. forestilling.

Medlemskab fornyes automatisk. Du vil få en mail ca. 14 dage før fornyelsen, hvor det er muligt at afmelde betalingen.
Vær opmærksom på, at hvis du skifter bank eller betalingskort bliver medlemskabet ikke automatisk fornyet, og du modtager en mail, hvor du får mulighed for at forny dit medlemskab.

Hvis du oplever problemer eller ønsker at opsige dit medlemskab, bedes du henvende dig til os på billet@teaterforeningen.com

Medlemsfordele:

• Meget fordelagtige rabatter pr. billet
  • Nyhedsmail 6-8 gange årligt
  • Invitation til særlige medlemsevents
  • Deltagelse med fællesspisning samt stemmeret til den årlige generalforsamling – herunder lodtrækning af gratis teaterbilletter.

KLIK HER FOR AT KØBE MEDLEMSSKAB

Billetpriser

Medlems- og løssalgspriser ses under den enkelte forestilling.

Særpriser for børn og unge under 25 år

Billetter til børn og unge under 25 år koster kun 50 kr. pr. billet i løssalg.

(Der kan kun vælges 2 af disse billetter pr. køb).

Ved forestillinger til de helt små, koster billetterne kun 50 kr. pr. stk. til både børn og voksne.

Bemærk venligst, at det altid er priserne der ses under hver enkelt forestilling, der gælder.

Det kan forekomme at man skal dokumentere sin alder ved billettering.

Studerende

Har du et gyldigt studiekort til en SU-berettiget uddannelse så kan du købe billet til kun 50 kr.

(Der kan kun vælges 2 af disse billetter pr. køb).

Kopi af studiekort sendes til billet@teaterforeningen.com eller telefon: 4048 1265.

Man kan blive bedt om at vise studiekortet ved billettering.

Grupperabat

Ved større grupper kan der evt. ydes rabat. Der er særpriser for uddannelsesinstitutioner.

Kontakt billetadm. Bente Wangsgaard for at høre mere på mail: billet@teaterforeningen.com eller

på telefon: 4048 1265.

Billetsalg

Billetsalget til sæson 2024-25 starter

for medlemmer: Lørdag d. 6. april kl. 15

for løssalgskunder: Lørdag d. 13. april kl. 10

Bemærk venligst, at man ikke kan se løssalgsbilletterne på hjemmesiden før 13. april kl. 10.

Lige flyttet til Fredericia eller Middelfart kommune?

Kære nye borger!

Teaterforeningen Lillebælt vil gerne være med til at byde dig/ jer velkommen til området ved at vise, hvad Teaterforeningen kan byde på.

Vi vil derfor gerne invitere dig/ jer i teatret.

Der kan vælges frit mellem de forestillinger som fremgår af hjemmesiden.

Du sender dit ønske ved klik på dette link:
billet@teaterforeningen.com (åbner i nyt vindue) med oplysning om

– navn

– adresse

– mobil nr.

– mailadresse samt

– tilflytningsdato

Find gerne 2 forestillinger i tilfælde af at den ønskede forestilling er udsolgt

Herefter vil vi maile 2 fribilletter.

I perioder med travlhed, kan der gå nogen tid før billetterne sendes.

Tilbuddet gælder for indeværende teatersæson, og kan benyttes 1 gang pr. husstand.

Ved bestillingen bliver du/ I automatisk tilmeldt vores nyhedsbrev, som udsendes 4-6 gange årligt.
Nyhedsmailen indeholder vigtig information om foreningens aktiviteter.
Nyhedsmailen kan til enhver tid afmeldes via link i bunden af nyhedsbrevet.

Du kan altid orientere dig om, hvad der sker i Teaterforeningen Lillebælt på www.teaterforeningen.com

Velkommen og god fornøjelse!