Billetadministration

De urørlige

Onsdag d. 4. december 2024 kl. 19.30

Bemærk! Hvis du ønsker at blive medlem og få billetter med rabat, så skal du først købe et medlemskab.

En varm komedie om et uventet venskab

Oplev Preben Kristensen og Arian Kashef som det umage makkerpar i teaterversionen af en af fransk films største succeser. De urørlige er baseret på en sand historie og anses for at være en af verdens bedste feelgood-komedier.

Phillipe er mangemillionær og bor i Paris’ fineste kvarter. Efter en alvorlig ulykke er han lam fra halsen og ned. Driss er arbejdsløs, småkriminel og bor i en forstadsghetto. Da Phillipe vil ansætte en ny hjælper, søger Driss – der helst vil forblive på kontanthjælp – modvilligt jobbet og forventer at få et rungende nej, som han er vant til. Men Philippe, der savner forandring i hverdagen, overrumples af Driss’ humor og energi og beslutter sig for at ansætte ham. I mødet mellem de to meget forskellige mænd vokser et uventet og enestående venskab frem, og med humoren som grundtone giver de hinanden et skub fremad i livet.

MEDVIRKENDE: Preben Kristensen, Arian Kashef, Jeanette Binderup-Schultz, Troels Malling m.fl.

www.folketeatret.dk

Log på før køb