Billetadministration

Leif Knudsen

Best.suppleant

Velkommen til sæsonen

I Fredericia-Middelfart Teaterforenings bestyrelse er der altid en særlig spænding og forventningens glæde i løbet af foråret, når den næste sæson er ved at falde på plads. Allerede i november begynder arbejdet med at udvælge de forskellige forestillinger, og producenternes turnéplaner afstemmes med ledige sale på Fredericia Teater og andre mulige spillesteder, inden vi endelig går i gang med at skrive tekster og tilrettelægge sæsonprogrammet. Et stort, men spændende puslespil, hvor mange brikker skal falde på plads.

I denne sæson præsenterer vi næsten alle vores forestillinger i den lille sal (LIP) grundet Fredericia Teaters store musicalsucces og deres øgede behov for den store sal. Det stiller særlige krav til de forestillinger, vi gerne vil præsentere for vores publikum, men vi oplever stor velvilje fra producenter og skuespillere, så de tilrettelægger gerne forestillingerne til den lille sal (LIP) på teatret eller andre spillesteder.

Vi glæder os meget til at præsentere en ny og strålende sæson med nøje udvalgte teaterforestillinger med humor, musik, drama, dans – og kant! Der er noget for enhver smag, interesse og alder – noget, der kan give stof til eftertanke og et nyt blik på verden og os selv. Der er kort sagt meget godt at glæde sig til.

Vi håber også, at vi i denne sæson får publikums opbakning til teaterforeningens arbejde, og vi ser frem til at møde dig.

Velkommen til den nye sæson!

Bedste hilsner

Vedtægter

Hent foreningens vedtægter her.

Næste ordinære generalforsamling afholdes

torsdag d. 5. september 2019 kl. 19.30 i Tøjhusets Café.

Dagsorden kommer her på siden i god tid inden generalforsamlingen.