Onsdag d. 3. april 2019 kl. 19.30

Komedie /  80 min. uden pause.

Løssalg    295
  Abonnement      175
  BarnUng     90

Komedie

Mixdouble

Onsdag den 3. april 2019 kl. 19.30

En absurd og tragikomisk forestilling om ægteskab, venskab og badminton.

Splinternyt drama – udviklet af Det Kongelige Teater.

Badmintonbanen er et frirum, hvor to ægtepar spiller hver torsdag. Det har de gjort længe. Det er en mulighed for motion, hyggeligt samvær med gode venner og en fin måde at lave noget sammen på som mand og kone. Eller sådan burde det være.

Verden er i brand uden for badmintonhallen, mens personerne indenfor er optaget af, om bolden er ude eller inde, og om de overhovedet får noget ud af at spille badminton. Giver det mening at være gift med den, de nu engang er gift med; og hvad giver venskabet dem egentlig?

Mixdouble dykker ned i det pinagtige ved mennesket. Dér, hvor vi stædigt kæmper for at opretholde vores værdighed, men i virkeligheden mister os selv i kampens hede, når vi konstant tænker: ”what’s in it for me?”

Medvirkende: Esben Dalgaard, Mads Rømer Brolin-Tani, Christine Exner og Maria Rich

Producent: www.detkglteater.dk

og i Tøjhuset, Gothersgade 34, 7000 Fredericia