Torsdag d. 21. februar 2019 kl. 19.30

Komedie /  Varighed oplyses senere, med pause.

Store sal med balkon, Fredericia Teater

A       B       C
  Løssalg    345      295      255
  Abonnement      225     210  185
  BarnUng      90      90    90

Komedie

Livet, hvor svært ka’ det være

Torsdag den 21. februar 2019 kl. 19.30

Oplev en poetisk og humoristisk komedie om livet.

Skrevet af cirkusrevyforfatterne Vase & Fuglsang, Ellegaard & Lykkegaard.

Vi følger vennerne Tom og Alex, fra de dør til deres første møde i barndommen. For historien fortælles baglæns!

Vi begynder altså med døden – så er det triste ligesom overstået. Så følger en række genkendelige livskapitler: Fra senilitet – med åbent tishul – til modenhed, karriere, familie, den store kærlighed og livets tilfældigheder.

Vi slutter med begyndelsen. Et venskab, der begynder med slikposer, snotnæser og åbent tishul.

Medvirkende: Niels Ellegaard og Henrik Lykkegaard

Producent: www.folketeatret.dk