Fredag d. 9. november 2018 kl. 19.30

Abonnement      225
  BarnUng    90

Cabaret

En komikers tragiske bekendelser ...  eller en tragikers komiske bekendelser

Fredag den 9. november 2018 kl. 19.30

En forestilling om, hvordan man bliver skuespiller uden egentlig at ville det.

I denne forestilling vil Tommy Kenter delagtiggøre publikum i, hvad der har fået en ellers blufærdig mand til at stå og krænge sin sjæl ud hver aften foran en masse mennesker, han ikke kender.

Hvorfor er det så vigtigt for en komiker at få folk til at grine?

Hvad gør latteren ved publikum i salen og manden på scenen?

Og er det smilet, der er den korteste vej mellem to mennesker?

Nogle siger, at ”Komikeren vil være tragiker – og tragikeren vil være komiker”. Tommy Kenter vil helst være musiker, så denne aftens fortælling vil delvis foregå bag et klaver.

Medvirkende: Tommy Kenter · Producent: JF Production

og i Tøjhuset, Gothersgade 34, 7000 Fredericia