1. & 3. november 2018 kl. 19.30

Musikteater /  120 min. med pause

1. november: Tøjhuset, Gothersgade 34, Fredericia (unummererede pladser)

3. november: Fredericia Teater, lille sal, Prinsessegade 29, Fredericia (nummererede pladser)

Løssalg   345
  Abonnement      225
  BarnUng    90

Torsdag d. 1. november:  UDSOLGT!

Lørdag d. 3. november:   Køb billetter her  ekstra-forestilling

Teaterkoncert

Bridge Over Troubled Water

Torsdag den 1. november 2018 kl. 19.30

Et musikalsk geni og en gudsbenådet sanger.

Bridge Over Troubled Water er en rørende, intim og helt igennem musikalsk teaterkoncert, der samtidig er historien om to unge drenge – verdens måske mest succesrige duo: Simon og Garfunkel. Teaterkoncerten tager os med til nogle af duoens skelsættende begivenheder og fører os igennem deres største hits blandt andre Mrs. Robinson, The Boxer, Cecilia, Scarborough Fair, The Sound of Silence og selvfølgelig Bridge Over Troubled Water.

At genopdage Simon og Garfunkels musik i denne anmelderroste teaterkoncert vil minde mange af os om, hvor stor en sangskriver Paul Simon er, og i hvor høj grad mange af duoens sange var politiske og deres budskaber eviggyldige.

Glæd jer til en aften med smil, latter, glæde og måske en nostalgisk tåre på kinden.

Medvirkende: Nis Pedersen og Morten Lützhøft

Producent: www.landsteatret.dk