Lørdag d. 27. oktober 2018 kl. 16.00

Drama /  90 min. uden pause

Forestillingen er udsolgt, men tryk her,

hvis du vil på venteliste.

Husk at skrive mobilnr. og hvor mange

billetter der ønskes, hvis det bliver muligt.

Løssalg   345
  Abonnement      225
  BarnUng    90

Komedie

Præsidentinderne

Lørdag den 27. oktober 2018 kl. 16.00

Intens, modbydelig og vanvittig morsom komedie med tre fantastiske skuespillerinder.

Tre rengøringskoner tørner sammen i et bombardement af ord, og iført gummihandsker punkterer de hinandens livsløgne, mens de bogstavelig talt tager hånd om andres lort.

Stykket er et sønderrivende råb fra samfundets bund.Et råb, der høres igen i dag, for selv om lortet er usynligt for de fleste, betyder det ikke, at det ikke eksisterer, og at der ikke er nogen, der skal tage hånd om det. Her skildres med grotesk vanvid alt det lort, som vi gerne vil have renset væk.

Stilen er brutal i sit udtryk, men alt pensles ud på en stærkt underholdende måde.

Medvirkende: Kirsten Olesen, Karen-Lise Mynster og Stine Schrøder Jensen

Producent: www.detkglteater.dk · Foto: Camilla WInther