Søndag d. 26. august 2018 kl. 14.00

Gratis.

opHAV

Søndag den 26. august 2018 kl. 14.00

Nycirkus, når det er bedst

opHAV er en forestilling med akrobatik, fysisk teater og livemusik, skabt specielt til havnefronter.

Havneområdet er symbol for mange ting. Udover at være stedet hvor havet og bysamfundet mødes, er det også dér, hvor rejser begynder, og mennesker mødes med alt, hvad deraf følger af nysgerrighed, glæde og mistro.

opHAV bruger dette til at undersøge, hvordan vi selv og samfundet tager imod nye oplevelser, nye muligheder og nye mennesker.

En kran indgår som en central del af forestillingen og er med til at skabe forbindelse mellem land og hav.

Tag hele familien med – kom og oplev teaterforestillingen opHAV på havnekanten i Kanalbyen i Fredericia. Medbring gerne en klapstol.

Forestillingen arrangeres i et samarbejde mellem Fredericia Kommune og Kanalbyen i Fredericia samt Fredericia-Middelfart Teaterforening og er samtidig en del af Fredericia Gadeteaterfestival og Trekantområdets Festuge.

Forestillingen er gratis.

Gadeteater · Fredericia Havn

Medvirkende: Päivi Eleonoora Raninen, Moa Asklöf Prescott m.fl.

Producent: www.glimt.info og www.teatretom.dk

Billetter til teaterforeningens forestillinger kan købes her på siden,

eller i Tøjhuset.