Lørdag d. 3. februar 2018 kl. 19.30

BarnUng    90     90  90

Den glade enke

Lørdag d. 3. februar 2018 kl. 19.30

Fejende, festlig og forrygende – fra start til slut!

Operette i to akter af Franz Lehár.

Årets oplevelse kunne meget vel være premieren på den nok mest populære operette overhovedet! Den med Maxim, Viljaen, Pavillonen, Grisettesangen – og ikke mindst den sidste vals...

Paris er rykket ind i de ædle kulisser på Teatermuseet i Hofteatret – og den lille stat, Pontevedro, står til at miste den ombejlede Hanna Glawaris man­ge millioner. Den gamle Baron Zeta sætter sin lid til Gesandtskabssekretær Danilo, hvis motto er: forelsk dig tit, forlov dig sjældent, gift dig aldrig!

Den glade enke har alt, hvad man forbinder med den vidunderlige operettegenre – i særdeleshed en helstøbt aften i teatret!

Operette · Store sal · 120 min. med pause /  Intro kl. 18.30-19.00
Medvirkende: Signe Asmussen, Vibeke Kristensen, Bo Kristian Jensen, Thomas Peter Koppel, Anders Christensen, Jonathan Koppel, Denise Wencke Gjernøe, Jens Søndergaard. Enke-Trioen: kapelmester og piano: Carol Conrad, violin: Anton Lasine /Johannes Søe Hansen, violoncello: Kim Bak Dinitzen

Producent: Operette Kompagniet

www.operettekompagniet.dk  (åbner i nyt vindue)