Søndag d. 28. januar 2018 kl. 16.00

BarnUng    90     90  90

Tempo, timing og tju-hej

Søndag d. 28. januar 2018 kl. 16.00

Tempo, timing og tju-hej er en musikalsk komedie om tilblivelsen af en teaterforestilling. Fire skuespillere, en instruktør og en kapelmester møder ind på deres første arbejdsdag på teatret. De næste fire uger skal de tilbrin­ge sammen og være hinandens allernærmeste – sam­tidig med at de i løbet af prøveperioden skal arbejde in­tenst på at skabe den perfekte forestilling.

Kom med til de første læseprøver, koreografiprøver og kostumeprøver og få indblik i, hvad der virkelig foregår bag scenen.

For hvordan reagerer man, når ens nummer bliver kas­seret – og ens medspiller har fået det flotteste kostume?

Når klappen går ned, og man intet kan huske – og kulis­serne vælter om ørerne på én få dage før premieren.

Og hvad gør man, når ens kollega ikke ejer humor – og publikum er som det døde hav?

Komedie · Store sal · 120 min. med pause
Medvirkende: Vicki Berlin, Anne Karin Broberg, Rasmus Krogsgaard, Christian Damsgaard, Jeanne Boel og Thomas Pakula.

Producent: Louise Schouw Teater

www.louiseschouw.dk  (åbner i nyt vindue)