Tirsdag d. 19. september 2017 kl. 19.30

BarnUng     90      90

Så' det

Tirsdag d. 19. september 2017 kl. 19.30

Der er garanti for sjov, samfundssatire og selvransa­gelse, når teaterforeningen skyder årets teatersæson i gang med Jacob Morild-cabaretten SÅ’ DET.

Morild er netop rundet de 50, og hvis han er rigtig uheldig, så er han kun halvvejs i livet og stadig lige undrende over dagens Danmark i al almindelighed og sin egen generation og dårskab i særdeleshed. Men er der sket så meget, siden Hvor kom den fra? – hans seneste solo-cabaret fra 2014? Ja – der er da kommet, en ny regering eller verden er blevet større eller men vejret er da blevet varmere, og det er da altid noget eller hold nu op! Det går da over­ordnet meget godt i Danmark, så hvorfor i alver­den er vi så stadig så gennemført utilfredse med livet? Og hvorfor bliver denne utilfredshed tydelig­vis stærkere med alderen? Sådan er det bare! Så’ deeeeet…

Komedie · Lille sal · 85 min. uden pause
Medvirkende: Jacob Morild med sin maskot, Pingvinen; Verdens Sjoveste Dyr og bassisten og komponisten Eva Skipper

Producent: Café Liva · www.cafeliva.dk (åbner i nyt vindue)