Onsdag d. 27. september 2017 kl. 10.15 og 12.15

Ungdomsteater /  55 min. med pause

Fredericia Gymnasium, fløj B (unummererede pladser)

Løssalg  215
  Abonnement      115
  BarnUng     90

4ever

Onsdag d. 27. september 2017 kl. 10.15 og 12.15

Teater for unge – og for voksne, der stadig husker op­vækstens vigtigste øjeblikke. 4EVER er en musikalsk te­aterfortælling om fire unge mænd, hvis skæbne blev be­seglet en frostklar vinterdag. Den dag, hvor de som fire små drenge udfordrede døden. En oplevelse, som mær­ker dem dybt og knytter dem til hinanden – for altid.

4EVER er en eviggyldig og universel historie om ven­skab – på godt og ondt. En tankevækkende forestilling om livsvalg og loyalitet, hvor alle vil genkende og kun­ne spejle sig i noget hos de fire drenge: Deep, Mini, Ice og Shine. En forestilling om de omkostninger, der følger med ubrydeligt venskab.

Se info og trailer på www.opgang2.dk/4ever  (åbner i nyt vindue)

Ungdomsteater · Fred. Gymnasium · 55 min. med pause Unummererede pladser i fløj B
Medvirkende: Chadi Abdul-Karim og Nikolaj Rosengreen
Producent: Opgang 2 · www.opgang2.dk/4ever (åbner i nyt vindue)