Mandag d. 27. november 2017 kl. 19.30

Cabaret /  70 min. uden pause

Er du gået forgæves?

Så kan du komme på venteliste, hvis nogen skulle få forfald: Send en mail til billet@teaterforeningen.com eller kontakt billetadm. Bente Wangsgaard på tlf. 4048 1265.

A       B
  Løssalg   215   165
  Abonnement      115    100
  BarnUng     90      90

Edith Piaf - kærlighed, morfin og mirakler

Mandag d. 27. november 2017 kl. 19.30                     OBS! Med aftertalk

Et levende og musikalsk show om Edith Piafs usædvan­lige liv og hendes vej fra gadesanger til legende.

Edith Piaf, ”Spurven” fra Paris, var ikke kun en verdens­kendt fransk sangerinde, men også en personlighed ud over det sædvanlige. En barndom præget af fattigdom, svigt og sygdom var starten på hendes senere så gla­mourøse liv fuld af romantisk længsel, personlige trage­dier, morfin og tabletter, men også et liv fuld af succes, tro og kærlighed – ikke mindst til musikken.

Uta Motz og Anders Allentoft giver os med hjertevarme og indlevelse et intenst og underholdende indblik i Edith Piafs liv. Det hele er krydret med hendes største sang­succeser og en sprælsk musikalitet, hvor publikum ikke kan undgå at blive revet med.

Cabaret · Lille sal · 70 min. uden pause
Medvirkende: Uta Motz og Anders Allentoft
Producent: Thurø Musikteater

www.thuroemusikteater.dk (åbner i nyt vindue)