Søndag d. 1. oktober 2017 kl. 19.30

Musical / varighed ukendt, med pause

Store sal m. balkon, Fredericia Teater

A B C
Løssalg 570 370 220
Abonnement 515 330 200

Seebach

Hele Danmarks nye musical om Tommy og Rasmus præsenterer

FAMILIENS HISTORIE FORTALT GENNEM ALLE DE STORE HITS

Søndag d. 1. oktober 2017 kl. 19.30

Familiens historie fortalt gennem alle de store hits

SEEBACH er fortællingen om en af de mest betydnings­fulde familier inden for dansk popmusik. Om far og søn – Tommy og Rasmus. Om op- og nedture. Om den lette genre og dens tunge bagside i forhold til livet, døden, kærligheden og – ikke mindst musikken, der indram­mer det hele. Det er en fortælling om popularitet og kri­tik, om legen og alvoren, om drømme og nederlag, om at mødes og skilles, om det at være sin egen, og om den arv, der altid vil følge os.

Kom med på en rejse gennem de sidste 50 års dansk musikhistorie: Fra 1960’ernes pigtråd over tre årtiers Melodi Grand Prix-vindere og især til toppen af vore da­ges hitlister – fra de helt store sceners rampelys til de mørkeste afkroge af livet bag dem.

Musical · Store sal · Med pause – spillelængde ikke oplyst
Medvirkende: Ikke oplyst – følg med på hjemmesiden
Producent: Fredericia Teater

Billetter til Fredericia-Middelfart Teaterforenings forestillinger kan også købes på Turistkontoret i Fredericia og i Det Bruunske Pakhus.