Billetadministration

She Loves You

Søndag d. 11. oktober 2020 kl. 19.30

Søndag d. 1. november 2020 kl. 15.00

Bemærk! Kunder der har købt billetter før 13/6:

Forestillingen er udskudt et år. Der er sendt info ud pr. mail og sms. Har man ikke oplyst mail eller mobilnr. vil der komme besked med posten i løbet af et par uger.

Man kan beholde sine pladser og få nye billetter med den ændrede dato, få pengene retur her: billet@teaterforeningen.com (husk at oplyse reg. og kontonr. samt ordrenr.) eller bytte til andre forestillinger. Besked gives senest 5. juli 2019. Nye billetter, penge retur mv. sker inden 10/8-2019.

Publikum kan glæde sig til at opleve en helt ny, original historie med mere end 40 af Lennon og McCartneys største hits. Alle sangene i forestillingen er fra de album, som The Beatles udgav i årene 1962-70. Blandt de mange klassikere kan nævnes “Let It Be”, “Yesterday”, “She Loves You”, “All My Loving”, “Blackbird”, “A Hard Day’s Night”, “With a Little Help From My Friends”, “Eleanor Rigby”, “Help!”, “Here, There and Everywhere” og “Across the Universe”.

Anbefalet aldersgrænse: fra 10 år

Musical · thansen salen · 2 timer og 30 min. med pause

Medvirkende: Se hjemmesiden

Producent: Fredericia Teater www.shelovesyou.dk