Eks

Mandag d. 10. marts 2025 kl. 19.30

Bemærk! Hvis du ønsker at blive medlem og få billetter med rabat, så skal du først købe et medlemskab.

Ny psykologisk dramakomedie. Et trekantsdrama om at have skabt sig et liv, man overhovedet ikke vil være i!
På overfladen lever parret Sibylle og Daniel et perfekt, lidt småtrivielt familieliv med gode jobs, lækker lejlighed og to små børn.
En nat dukker Daniels ekskæreste Franziska pludselig op. Det katalyserer en eksplosion i det allerede kuldsejlede parforhold mellem Daniel og Sibylle, hvis børn for længst er blevet gidsler i deres skyttegravskrig. Daniel har valgt forholdet til Sibylle som et trin op ad karrierestigen. Alle tre har knust deres hjerter ved fejlvalg i livet. De har fanget sig selv i en livsfælde, og pludselig bliver hjemmet det farligste sted at være. I samfundet er der trafikregler, politi og retsvæsen – i hjemmet er man ubeskyttet, og der er ingen regler.
Medvirkende: Mikkel Arndt, Birgitte Hjort Sørensen og Julie Agnete Vang

www.kglteater.dk